Впродовж останніх 20-ти років українська ювелірна індустрія суттєво закріпила свої позиції на міжнародній арені як доволі потужний гравець і має що запропонувати навіть найвибагливішим покупцям. За часи незалежності кількість ювелірних майстерень в Україні зросла в десятки разів, а розмаїття оригінальних брендів збільшується з кожним роком. Деякі з них є достатньо молодими та лише розпочинають свій довгий шлях, проте такі бренди, як «Столична Ювелірна Фабрика» чи «Укрзолото», чиї сережки, каблучки, ланцюжки та інші прикраси вже десятиріччями доповнюють образи українців та українок, зробили дійсно вагомий внесок у розвиток вітчизняної ювелірної промисловості.
«Укрзолото» — це національний бренд, вивіски якого можна побачити в усіх найбільших містах України. У чому криється секрет успіху компанії та чому саме їй чимало інших вітчизняних ювелірних брендів завдячують своєю славою? Щоб отримати відповіді на ці запитання, варто детальніше заглибитися в історію бренду.
Історія заснування та розвитку компанії «Укрзолото»
Компанію «Укрзолото» було засновано у 1998-му році. Саме тоді, у квітні, відбулося відкриття першого ювелірного магазину «Золото» у самому серці столиці — на вулиці Хрещатик. Впродовж наступних п’яти років у Києві з’явилося ще 12 магазинів. У 2003-му році компанія здійснила справжній прорив у ювелірній сфері. Активно досліджуючи ювелірний ринок, спеціалісти бренду з’ясували, що середньостатистичний покупець відвідує до 20-ти різних магазинів, перш ніж остаточно визначитися із вибором та здійснити покупку. Новаторська ідея засновника компанії полягала у тому, щоб створити зручний простір, де покупці зможуть обирати між прикрасами різних виробників в одному місці, не витрачаючи зайвого часу на довгі пошуки та нескінченні походи різними бутиками. Саме так з’явилися перші ювелірні супермаркети, де були зібрані найвідоміші бренди та виробники країни.
Формат мультибрендових магазинів сприяв розвиткові ювелірного бізнесу та створив платформу для успішного старту багатьох нині дуже відомих і популярних брендів, серед яких «Золотий Вік», SOVA, Sovissimo, Аgni, Uma & Umi та інші. Свого часу і вироби Столичної Ювелірної Фабрики™ знаходили своїх покупців через вітрини ювелірних супермаркетів, але з часом стрімкий розвиток компанії дозволив заснувати величезну мережу, фірмові магазини якої розташовані навіть у найвіддаленіших куточках країни.
Мережа магазинів «Укрзолото» сьогодні налічує близько двох сотень магазинів. Компанія не лише співпрацює з українськими та зарубіжними брендами, а й має власне виробництво. Бренд відомий також і за межами країни — магазин під назвою «Golden Place» був відкритий у Польщі ще у 2015-му році.
Співпраця зі знаменитостями та телебаченням
Урочисте відкриття фірмових магазинів мережі «Укрзолото» в Одесі, Харкові, Дніпрі та інших великих містах України проходило за участі Тіни Кароль, Андрія Джеджули та «Comedy Club Ukraine». З листопаду 2019-го року Тіна Кароль стала обличчям бренду «Укрзолото» та навіть випустила власну колекцію прикрас у співпраці з компанією. Основним лозунгом компанії став девіз: «Ти унікальна! Змінюйся щодня — обирай, якою будеш сьогодні!».
Компанія «Укрзолото» неодноразово співпрацювала з телепроєктами «Танцюють всі», «Світські хроніки», «Весільні битви» тощо, а також брала участь у благодійних проєктах, спрямованих на підтримку дітей-сиріт.
«Укрзолото» онлайн: інтернет-магазин та додаток бренду
Роль інтернет-магазинів у розвитку ювелірного бізнесу важко переоцінити. З одного боку, можливість, наприклад, переглянути всі обручки в каталогах брендів «Укрзолото», «Столична Ювелірна Фабрика™» тощо, оцінити асортимент та ціни різних магазинів і зробити остаточний вибір, навіть не виходячи за межі власної оселі, — надзвичайно зручно для покупців. З іншого боку, така доступність прикрас та легкість процесу купівлі підштовхує компанії до здорової конкуренції. Як наслідок, відбувається стрімкий розвиток індустрії, збільшення асортименту та вигідних пропозицій. Тож з 2019-го року компанія активно займалася реалізацією концепції прикрас у смартфоні. У грудні був випущений додаток, в якому зібрані ювелірні вироби українських та закордонних брендів. А вже у вересні 2020-го року оновлено дизайн та функціонал інтернет-магазину.
Асортимент бренду «Укрзолото»
В асортименті магазину присутні і прикраси власного виробництва, і продукція відомих ювелірних компаній. У фірмовому бутику, інтернет-магазині або в додатку «Укрзолото» можна придбати прикраси у класичних та сучасних дизайнах.
В колекції бренду «Укрзолото» представлені:
-
золоті та срібні жіночі прикраси;
-
ювелірні деталі чоловічого стилю;
-
дитячі прикраси;
-
діаманти;
-
коштовне та напівкоштовне каміння;
-
ювелірні сувеніри та подарунки;
-
релігійні ювелірні вироби;
Крім того, компанія «Укрзолото» регулярно презентує ексклюзивні колекції прикрас. Зручність замовлення ювелірних виробів з певної колекції вже давно оцінили покупці Столичної Ювелірної Фабрики™. Це чудовий спосіб урізноманітнити особистий стиль унікальними ювелірними виробами, які малоймовірно можна зустріти на випадкових перехожих. До того ж ви легко підберете гармонійний комплект, адже всі прикраси в межах однієї колекції поєднані спільним мотивом. Наприклад, прикраси з колекції «Blue Ocean» від бренду «Столична Ювелірна Фабрика™» доповнені розкішними блакитними топазами, а всі вироби з колекції «Олімпія» оздоблені характерними античними орнаментами.
Серед популярних колекцій бренду «Укрзолото» можна виділити наступні:
-
Квіткова колекція Тіни Кароль — найвідоміша серія компанії, про яку неодноразово згадували у різних ЗМІ та навіть на телебаченні. Усі прикраси виконані у формі квітів та метеликів, зітканих із тонких золотих ниток.
-
«Барви» — це ювелірні вироби, виконані у весняній тематиці та прикрашені візерунками у вигляді квітів, листя, метеликів, оздоблених кольоровою емаллю та каменями.
-
«Замріяність» — ще одна квіткова колекція з весняно-літніми мотивами, проте на цей раз всі вироби виконані з червоного золота та прикрашені зеленими фіанітами.
-
Серія «Мінімалізм ceramics» — це срібні прикраси, виконані у чорно-білій палітрі та декоровані керамічними вставками і фіанітами.
-
«Тендітність» — золоті прикраси з бантами. Колекція містить різні вироби, виконані в одному стилі, серед яких: каблучки, браслети, кольє, сережки, кафи, пірсинг.
Нині українська ювелірна індустрія переживає період небувалого розквіту. Саме наявність великої кількості різноманітних брендів спонукає виробників збільшувати асортимент стильних прикрас, покращувати сервіс та створювати найвигідніші умови для купівлі прикрас. Завдяки цьому коштовності перестали бути виключно атрибутом розкоші й багатства, а мають на меті лише приносити радість покупцям та давати змогу всім прихильникам ювелірного мистецтва самовиражатися за допомогою ювелірних прикрас. Тепер не потрібно відкладати втілення своїх мрій до особливої нагоди — замовити вишукані прикраси за надзвичайно доступними цінами в інтернет-магазині Столичної Ювелірної Фабрики™ можна прямо зараз!
При підготовці матеріалу було використано інформацію з офіційного сайту компанії ukrzoloto.ua
Автор статті: Ольга Заярнюк