Постійна знижка на покупку від 7000 грн - 5%, лише до 30 квітня. Деталі акції

Відповіді на питання клієнтів

Доставка й оплата

Питання: Чи можна оплатити замовлення за кордоном і вказати одержувача в Україні?
Відповідь: Так, звісно. Після підтвердження замовлення менеджер уточнить адресу доставки та контактні дані одержувача. Оплатити покупку можна в інтернет-магазині.

Питання: Чи можна замовити доставку прикрас за кордон? Як купити виріб, перебуваючи за межами України?
Відповідь: Ми можемо надіслати прикраси до будь-якої країни світу (крім країн, у яких заборонений ввіз ювелірних виробів на законодавчому рівні) за умови оформлення замовлення в інтернет-магазині зі 100% передоплатою.

Питання: Чи можна обміняти золото і срібло на нові вироби?
Відповідь: Так. Ви можете обміняти срібні та золоті вироби на прикраси зі срібла й золота виробництва Столичної Ювелірної Фабрики™. Деталі дізнавайтеся у продавців-консультантів магазинів або за телефоном гарячої лінії 0-800-300-585.

Питання: Що таке «Доставка замовлення за 3 дні»? Чи потрібно за це доплачувати?
Відповідь: «Доставка замовлення за три дні» – це зручний  безкоштовний сервіс, за допомогою якого можна замовити: вподобаний виріб, якщо його немає в наявності в найближчому магазині, виріб потрібного розміру, виріб зі вставкою іншого кольору, виріб іншого кольору металу (якщо таке є в асортименті). Звертаємо вашу увагу на те, що замовлення можна здійснити з урахуванням наявних в асортименті прикрас. Індивідуальні замовлення ми не приймаємо, оскільки фабричне виробництво – це серійне виробництво ювелірних прикрас. Для оформлення послуги «Доставка замовлення за 3 дні» вам необхідно просто звернутися до продавця магазину Столичної Ювелірної Фабрики™ або здійснити замовлення за номером гарячої лінії 0-800-300-585 (дзвінки безкоштовні). Через 3 дні замовлений виріб буде в тому магазині, на адресу якого ви оформили замовлення, або ж в пункті видачі (якщо ви замовили за номером гарячої лінії). 

Питання: Скільки триває доставка замовлення, оформленого в інтернет-магазині?
Відповідь: Відправлення здійснюється того ж дня, коли замовлення було оформлено. Протягом 1-3 днів прикраса буде доставлена до пункту самовивозу або відділення Нової пошти.

Питання: Як можна дізнатися дату доставки оплаченої прикраси?
Відповідь: Після оплати замовлення ви отримуєте від компанії-перевізника товарно-транспортну накладну, за якою можна відстежити його переміщення на карті. Також вам надходить SMS-повідомлення зі статусом замовлення. Як правило, доставка здійснюється протягом 1-3 робочих днів.

Питання: На який строк бронюється прикраса у разі вибору доставки в один із магазинів?
Відповідь: Строк резерву становить 5 днів.

Питання: Скільки коштуватиме кур'єрська доставка Новою поштою?
Відповідь: Доставку Новою поштою оплачує покупець за тарифом перевізника.

Питання: Які ви пропонуєте способи онлайн-оплати?
Відповідь:Ви можете вибрати будь-який зручний спосіб онлайн-оплати із запропонованих нижче:

  • банківською карткою через платіжну систему Liqpay або Portmone
  • «Оплата частинами» від ПриватБанку
  • «Миттєва розстрочка» від ПриватБанку
  • «Оплата частинами» від Монобанку
  • «Плати пізніше»

Питання: Чи можна частково оплатити вартість прикраси одразу, а на суму, яка залишилася, оформити кредит або розстрочку?
Відповідь: Так. Ви можете повністю або частково оплатити покупку будь-яким зручним способом: готівкою, карткою, оформити кредит, розстрочку або оплату частинами. При купівлі у магазинах можна також скористатися послугою ювелірного обміну.

Питання: Чи є можливість купити прикрасу в кредит?
Відповідь: Так, є. Даний спосіб оплати доступний у будь-якому з фірмових магазинів Столичної Ювелірної Фабрики™ та на сайті. Дана послуга надається нашими банками-партнерами: ПриватБанком та Монобанком.

Деталі та умови надання кредиту – за посиланням https://stolychnashop.com.ua/ua/rassrochka-i-kredit/  або уточнювати у продавця-консультанта. 

Питання: Чи можна оплатити замовлення або здійснити передоплату за допомогою картки? І якими платіжними картами можна розплатитися в інтернет-магазині Столичної Ювелірної Фабрики™?
Відповідь: Так. Ви можете здійснити розрахунок за допомогою картки. До оплати приймаються:

Кредитные карты

Питання: Які існують форми оплати в магазині та на сайті?
Відповідь: Наразі у нас діють такі зручні форми оплати:

  • оплата банківською карткою на сайті за допомогою сервісу LiqPay або Portmone
  • оплата готівкою і картою у відділенні Нової Пошти
  • оплата готівкою і картою в магазинах
  • оплата частинами від ПриватБанку та Монобанку на сайті та в магазинах
  • оплата шляхом обміну старих прикрас на нові
  • миттєва розстрочка.

Детальніше дивіться тут - https://stolychnashop.com.ua/ua/rassrochka-i-kredit/

Питання: Чому після оформлення замовлення на сайті і обрання оплати за допомогою картки Visa/MasterCard не відкривається форма оплати?
Відповідь: Можливо, для платіжної картки встановлено інтернет-ліміт. Щоб усунути обмеження, необхідно звернутися до консультантів банку.

Питання: Який вид доставки можливий при оформленні замовлення в інтернет-магазині?
Відповідь:

  • доставка Новою поштою
  • кур’єрська доставка Новою поштою 
  • самовивіз із магазинів.

Гарантія та сервісне обслуговування

Питання: Чи є у вас сервісне обслуговування прикрас і що може підтвердити якість ювелірних виробів?
Відповідь: Столична Ювелірна Фабрика™ здійснює безстрокове сервісне обслуговування своїх виробів. Ця послуга включає в себе:

  • сервісний ремонт;
  • чищення та полірування;
  • родіювання;
  • нанесення гравіювання та
  • інші послуги.
Вона починає діяти одразу з моменту купівлі прикраси. Єдина умова – необхідність зберегти чек та бирку виробу. 
Ми впевнені у бездоганній якості виробів, кожен із яких проходить через Центральне казенне підприємство пробірного контролю та подвійний контроль якості. Купуючи прикраси з великими діамантами, ви отримуєте також сертифікат GIA, який підтверджує справжність каменя.

Питання: Чи є у вас ювелірні майстерні та послуга ремонту ювелірних виробів? Які терміни виконання робіт?
Відповідь: Столична Ювелірна Фабрика™ пропонує лише сервісний ремонт придбаних у нас прикрас, який може бути гарантійним і негарантійним. 

ГАРАНТІЙНИЙ ремонт – це безкоштовний ремонт придбаних у Столичної Ювелірної Фабрики ювелірних виробів, в яких протягом 12 місяців з моменту покупки проявився виробничий дефект (для виробів зі вставками діамантів такий строк складає 18 місяців з моменту покупки), за умови, що виріб підлягає ремонту;

НЕГАРАНТІЙНИЙ ремонт – це платний ремонт придбаних у Столичної Ювелірної Фабрики ювелірних виробів, якому підлягають усі товари у будь-який момент після купівлі, якщо встановлено, що пошкодження у ювелірному виробі мають механічний характер та не містять ознак виробничих дефектів, за умови, що виріб підлягає ремонту.

Здійснюється він безпосередньо на виробництві і триває, як правило, до 30 робочих днів. Детальнішу інформацію можна отримати на сайті у розділі «Гарантія» або за телефоном гарячої лінії.

Вартість послуг ремонту уточнюйте у продавців або за телефоном центру обслуговування клієнтів: 0 (800) 300 585.

При здійсненні ремонту виробу, а також при додатковому поліруванні та/або шліфуванні виробу загальні допустимі втрати дорогоцінного металу складають від 2 до 4% від ваги виробу.

Питання: Чи можна обміняти прикраси протягом 14 днів після покупки?
Відповідь: Ми намагаємось завжди йти назустріч нашому покупцю. Незважаючи на те, що згідно з законодавством ювелірні вироби поверненню та обміну не підлягають, ми розглядаємо можливість обміну придбаної прикраси протягом 14 днів з моменту покупки. Для обміну ви можете обрати будь-який інший виріб, ціна якого дорівнює або вища, ніж купленого раніше (у випадку більшої вартості здійснюється доплата). Для обміну необхідно надати чек та бирку (у незрізаному вигляді). Щоб отримати додаткову інформацію, телефонуйте за номером гарячої лінії 0-800-300-585.

Питання: Яка процедура обміну ювелірних прикрас з коштовним камінням?
Відповідь: Незважаючи на те, що згідно з законодавством ювелірні вироби поверненню та обміну не підлягають, ми розглядаємо можливість обміну придбаної прикраси протягом 14 днів з моменту купівлі (за умови наявності чека та незрізаної бирки). У випадку обміну прикрас з коштовним камінням виріб спочатку відправляється сертифікованим спеціалістам, які протягом 10-14 днів проводять огляд, за результатами якого потім приймається рішення про обмін.

Питання: Чи можливо повернути виріб, якщо він не підійшов?
Відповідь: На жаль, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», а саме п. 1 ст. 9, це неможливо. Ювелірні вироби входять в перелік непродовольчих товарів, які не підлягають поверненню та обміну. Це закріплено в постанові КМ України від 19 березня 1994 р. №172 (додаток №3). Інші твердження є прямим порушенням закону. Проте ми можемо запропонувати послугу обміну (за умови наявності чека та незрізаної бирки).

Питання: Чи можна повернути або обміняти ікону? І де на іконі бирка?
Відповідь: Оскільки ікона не є ювелірним виробом, то даний виріб підлягає обміну і поверненню. На відміну від ювелірних виробів на іконі замість бирки клеїться наліпка.

Питання: Скільки часу діє подарунковий сертифікат?
Відповідь: Сертифікат діє протягом двох років з дати його придбання.

Питання: Чому у ваших магазинах немає книги скарг і пропозицій? Куди надсилати запити щодо неякісного обслуговування?
Відповідь: Згідно з постановою № 168 КМ України від 2 жовтня 2020 р. паперову книгу скарг і пропозицій скасовано. Для вирішення спірних питань клієнт може звернутися на гарячу лінію Столичної Ювелірної Фабрики™ за тел. 0-800-300-585 або на її офіційний вебсайт.

Питання: Що таке «професійне чищення прикрас»?
Відповідь: Домашнє чищення або чищення у ювеліра ніколи не дасть того результату, який досягається на професійному промисловому обладнанні. Після такого чищення прикраса стає як нова. Виробу повертається первісний блиск.

На фабриці виконується чищення ювелірних прикрас за допомогою ультразвукових ванн та парогенератора.

Ультразвукова ванна. Ультразвукове чищення ювелірних виробів – це високотехнологічна процедура, яка прибирає забруднення з поверхні виробу. Резервуар приладу наповнений водою. Повітряні бульбашки, що утворюються в ній під впливом ультразвуку частотою більше 18 кілогерців (18000 коливань в секунду), лопаються і створюють тиск на занурений в рідину предмет. Бульбашки діють подібно маленьким вибухам, цей сильний вплив і очищає об'єкт. Ультразвук швидко видаляє бруд з виробів, навіть з важкодоступних місць, таких як порожнини і отвори, глибоко проникаючи в пори.

Ультразвукова ванна

Очищення в ультразвукових ваннах займає кілька хвилин. Крім того, ультразвук забезпечує дбайливе очищення, запобігаючи механічним пошкодженням, наприклад подряпинам.

Парогенератор. Парогенератор – це спеціальний апарат, який призначений для виробництва водяної пари з тиском в кілька разів вище за атмосферний. Вода в пристрої подається в котел парогенератора, наповнюючи його доти, доки рівень води не покриє певну частину встановлених в котлі електронагрівальних елементів. Після цього через воду починає проходити струм. Це викликає закипання та перетворення дотичної з нагрівачами води в пару. Парогенератор виробляє насичену пару під тиском 6 бар, що дуже важливо для швидкого і ретельного чищення. Апарат видаляє всі органічні та неорганічні забруднення в найвіддаленіших місцях. Також парогенератор використовується для чищення будь-якого ювелірного виробу без обмеження і видаляє навіть найскладніші плями на прикрасі.

Парогенератор

Питання: Чищення прикрас – це безкоштовна послуга? Яку кількість разів можна здавати прикраси на безкоштовне чищення і як часто необхідно здійснювати цю процедуру?
Відповідь: Чищення прикрас виробництва Столичної Ювелірної Фабрики™ є безкоштовним. Просто зберігайте чек й бирку прикраси. Безпосередньо ж чищення можна здійснювати необмежену кількість разів, але при цьому необхідно враховувати, що кожного разу при цій процедурі знімається певний коштовний шар. Усі ювелірні вироби рекомендується раз на рік віддавати для профілактики на професійне чищення.

Питання про прикраси

Питання: Від чого залежить колір золота?
Відповідь: Прикраси Столичної Ювелірної Фабрики™ виготовляються в трьох кольорах золота: червоному, жовтому та білому. Золото 585-ї проби складається з 58,5% золота та 41.5% лігатури (додаткових металів у сплаві). Саме від лігатури залежить колір: для отримання червоного золота використовується переважно мідь, для жовтого – цинк та срібло, для білого – паладій та нікель.

Питання: Чи можуть прикраси із золота або срібла потемнішати? Чи використовуються додаткові покриття?
Відповідь: Срібло та золото – коштовні метали, які піддаються впливу хімічних речовин. Саме тому всі срібні вироби ми покриваємо шаром родію, який допомагає зберегти біле сяйво. Родоване покриття використовується також для прикрас із білого золота: воно посилює блиск та захищає поверхню від пошкоджень.

Питання: Яка проба у ваших виробів з золота та срібла?
Відповідь: Прикраси виготовляються із золота 585-ї проби та срібла 925-ї проби. Столові прибори – із срібла 925-ї та 875-ї проби.

Питання: Чи можна купити обручки великого розміру?
Відповідь: В описі кожної каблучки вказані доступні розміри. Також у нас є розділ «Вироби на замовлення», прикраси з якого можна замовити у потрібному розмірі.

Питання: Чи є зі зворотного боку хрестиків гравіювання «Спаси та Збережи»?
Відповідь: Наявність напису залежить від моделі. Як правило, якщо на зворотному боці хрестика є гравіювання «Спаси та Збережи» або молитва, то у каталозі є фото виробу з двох боків. Для уточнення інформації щодо конкретного артикулу зв'яжіться з нами за номером гарячої лінії 0-800-300-585.

Питання: Як зрозуміти, яка вага ланцюжка підходить для хрестика чи кулона?
Відповідь: Вага підвіски повинна бути вдвічі меншою за вагу ланцюжка. Існують плетіння, для яких підвіска не призначена за своїми властивостями чи стилістикою. Якщо ви маєте питання щодо конкретного виробу, зв'яжіться з нами за номером гарячої лінії 0-800-300-585.

Питання: Як визначити розмір обручки, браслету, ланцюжка?
Відповідь: Розмір каблучки – це діаметр кільця по внутрішньому краю. Тобто розмір каблучки 20 означає, що її діаметр по внутрішньому краю складає 20 мм, або 2 см. Найпростіший спосіб – за допомогою лінійки виміряти діаметр каблучки, яку Ви носите. Також можна виміряти окружність пальця ниткою та, скориставшись табличкою розмірів, яка розміщена на нашому сайті, знайти свій розмір. Ви витратите на це не більше хвилини! 

Розмір браслету виміряти дуже просто – оберніть зап’ясток ниткою та прикладіть її до лінійки. До значення довжини нитки додайте один або півтора сантиметри, якщо хочете, аби браслет сидів трохи вільніше – це й буде Ваш розмір браслету!

Розмір ланцюжка підбирається з урахуванням того візуального ефекту, якого б Ви бажали досягти. Оберніть нитку навколо шиї, зафіксувавши точку, до якої Ви хочете, щоб ланцюжок доходив. Виміряйте довжину за допомогою лінійки та додайте 3-5 см  для вільної посадки. А найкращим варіантом буде ланцюжок, довжину якого можливо легко регулювати за допомогою застібки.

Для допомоги у виборі розміру і довжини прикраси зв'яжіться з нами за номером гарячої лінії 0-800-300-585.

Питання: Як правильно доглядати за ювелірними виробами?
Відповідь: Для отримання рекомендацій щодо правильного догляду за ювелірними виробами слід ознайомитися з інформацією розділу «Гарантія» на сайті компанії або звернутися до продавця-консультанта в магазині чи за номером гарячої лінії 0-800-300-585.

Питання: Як отримати всю інформацію про виріб і коштовне каміння у ньому?
Відповідь: Отримати детальну інформацію про прикрасу та коштовне каміння ви можете, звернувшись за номером гарячої лінії 0-800-300-585. Також усі відомості розміщуються у паспорті виробу, розшифрувати який вам допоможе оператор кол-центру або продавець-консультант у магазині.

Питання: Яке штучне каміння ви використовуєте при виробництві ювелірних виробів і чи є у вас прикраси з кристалами Сваровскі?
Відповідь: При виробництві прикрас ми використовуємо фіаніти. Оскільки кристали Сваровські є аналогами фіанітів, то вони нами не використовуються.

Питання: Чи можна зробити гравіювання на обручках?
Відповідь: Ми можемо нанести будь-який напис на обручки та інші вироби Столичної Ювелірної Фабрики™, дизайн яких дозволяє зробити гравіювання.

Загальні питання

Питання: Як формуються ціни на прикраси з коштовним камінням?
Відповідь: Вартість залежить від характеристик каменя: чим вони вищі, тим дорожчою буде прикраса.

Питання: Чи надаєте ви додаткові знижки на день народження?
Відповідь: Так! Ми хочемо зробити подарунок до вашого свята. Реєструйтеся в чат-боті у Телеграм і ви зможете отримати знижку до дня народження.

Питання: Де можна побачити весь асортимент Столичної Ювелірної Фабрики™?
Відповідь: Асортимент кожного магазину різний. Найбільш широкий вибір прикрас представлений у каталозі інтернет-магазину. Уточнити наявність та забронювати вироби для приміряння ви можете за номером гарячої лінії 0800-300-585.

Питання: Чи можна виготовити ювелірний виріб на замовлення?
Відповідь: Ви можете замовити виготовлення прикрас із розділу «Вироби на замовлення».

Питання: Чи можна виготовити прикрасу за персональним ескізом?
Відповідь: Столична Ювелірна Фабрика™ має велике виробництво, яке не передбачає виготовлення окремих прикрас за індивідуальними параметрами. Але ми впевнені, що серед наших виробів ви обов'язково знайдете те, що вам до вподоби. Щоб підібрати прикрасу відповідно до ваших побажань, зверніться до консультантів за телефоном 0-800-300-585 або в онлайн-чаті.

Якщо у вас є золотий лом, з якого ви планували виготовити прикрасу, пропонуємо скористатися послугою ювелірного обміну.

Питання: Чи йде брендове пакування в комплекті з прикрасою, замовленою через інтернет-магазин?
Відповідь: У разі оформлення покупки через інтернет-магазин ви отримуєте ювелірний виріб у фірмовому пакуванні Столичної Ювелірної Фабрики™ з усіма супровідними документами.

Питання: Де фабрика придбаває золото і коштовне каміння для виготовлення своїх виробів?
Відповідь: Усе ювелірне каміння, яке використовується нами для виготовлення прикрас, закуповується на світових ювелірних біржах та відповідає найвищим стандартам якості. Золото ж придбавається фабрикою у банках.

Питання: Чи можна замовити прикрасу з асортименту одного з магазинів, якщо її не вдалося знайти в інтернет-каталозі?
Відповідь: Так. Ви можете звернутися за телефоном 0-800-300-585 або написати в онлайн-чат: досвідчені консультанти допоможуть оформити замовлення вподобаного виробу.

Питання: Де виготовляються ваші прикраси?
Відповідь: Прикраси виготовляються на виробництві Столичної Ювелірної Фабрики™, яке розташоване в Києві.

Питання: Чому на сайті є російськомовна версія?
Відповідь: Наш сайт має кілька мовних версій, саме ті, якими користуються наші клієнти в Україні. За замовчуванням при відкритті нашого сайту https://stolychnashop.com.ua/ua/ ви завжди потрапляєте на рідну, українську версію. Якщо колись ви обрали інші мови відображення сайту, то ваш браузер це запам'ятав і буде відображати альтернативні варіанти. Дякуємо, що користуєтесь сайтом Столичної Ювелірної Фабрики.

Питання: Як можна влаштуватися до вас на роботу?
Відповідь: Як і в інших організаціях, у нас є конкурс на вакантні посади. Перелік наших вакансій ви можете знайти на сайті Work.ua та відправити своє резюме. У випадку, якщо ваші навички та досвід відповідатимуть нашим вимогам, ми обов’язково запросимо вас на співбесіду!


Категорії товарів, які шукають користувачі:

діаманти, золоті каблучки, обручки, каблучки зі смарагдами, сережки каффи, сережки конго, срібні каблучки, срібні сережки, срібні ланцюжки, чоловічі браслети, браслети з перлами
Угода про використання конфіденційної інформації

1. ВИКОРИСТАННЯ САЙТУ

1.1. Сайт https://stolychnashop.com.ua (далі – Сайт) містить об'єкти інтелектуальної власності (зокрема, об'єкти авторського права, знаки для товарів та послуг): фотографії, відеоматеріали, графічні зображення, музикальні, звукові твори.

1.2. Власник та/або Ліцензіат Торгової марки та Сайту https://stolychnashop.com.ua (далі – Власник) дозволяє вам переглядати та завантажувати матеріали цього сайту тільки для особистого некомерційного використання, за умови збереження вами всієї інформації про авторське право та інших відомостей про право власності, що містяться у матеріалах та будь-яких їх копіях. Забороняється змінювати матеріали цього Сайту, а також розповсюджувати чи демонструвати їх у будь-якому вигляді або використовувати їх будь-яким іншим чином для суспільних чи комерційних цілей. Будь-яке використання матеріалів Сайту не допускається без посилання на Сайт.

1.3. Користувач Сайту, якому не виповнилось 18 років, повинен отримати згоду батьків або його законних представників на оформлення замовлення товару. Якщо батьки або законні представники користувача Сайту не згодні з будь-якою умовою Угоди користувача, користувач Сайту зобов'язаний відмовитись від оформлення замовлення товару.

1.4. Власник, у будь-який час та без повідомлення, може вносити зміни у матеріали та послуги, що надаються на цьому Сайті, а також у згадані в них продукти та ціни.

1.5. Власник за жодних обставин не несе відповідальності за будь-яку шкоду (включаючи, але не обмежуючись, збитки від втрати прибутку, даних чи від припинення ділової активності), яка виникає внаслідок використання, неможливості використання або результатів використання цього Сайту.

1.6. Реєструючись на Сайті, ви погоджуєтесь надати достовірну та точну інформацію про себе та свої контактні дані.

У результаті реєстрації ви отримуєте логін та пароль, за безпеку яких ви несете відповідальність. Ви також несете відповідальність за всі дії під вашим логіном та паролем на Сайті. У випадку втрати реєстраційних даних ви зобов'язуєтесь повідомити нам про це.

1.7. Звертаючись до нас або лишаючи повідомлення на Сайті, ви відповідаєте за те, що таке повідомлення не є незаконним, шкідливим, загрозливим, наклепницьким, не ображає моральність, не порушує авторські права, не пропагує ненависть та/або дискримінацію людей за расовими, етнічними, статевими, релігійними, соціальними ознаками, не містить образ на адресу конкретних осіб чи організацій, а також жодним іншим чином не порушує чинне законодавство України. Ви згодні, що будь-яке ваше повідомлення Сайт може видаляти без вашої на те згоди, а також безкоштовно використовувати на свій розсуд.

Власник не несе відповідальності за будь-яку інформацію, розміщену користувачами Сайту.

1.8. Користувач Сайту згоден з тим, що він несе повну особисту відповідальність за порушення даної Угоди користувача. Користувач зобов'язується відшкодувати будь-які збитки, що виникають в результаті порушення Угоди користувача.

1.9. З моменту порушення користувачем умов цієї Угоди, всі замовлення цього Користувача вважатимуться скасованими.

1.10. Користувач, який використовує інформаційні ресурси Сайту, є таким, що ознайомився та приймає умови цієї Угоди.


Кошик товарів Дякуємо за Ваш вибір!
Ліміт корзини

На жаль, в корзину більше 4-х товарів не поміщається. Але їх можна додати в обране!

Ви дійсно хочете видалити відгук?
Передзвоніть мені

Залиште свої дані, ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Дякую за звернення, наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом

повідомити про наявність

Введіть свію електронну пошту і ми вас повідомимо, коли товар з'явиться в наявності

Дякуємо!

Повідомлення про наявність товару прийде на ел. пошту

Передзамовлення

Залиште свої дані і ми зв'яжемося з вами.

Дякуємо!
Наш відділ замовлень зв'яжеться з вами найближчим часом.

Швидке замовлення

Залиште свої дані, ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Отримайте додатково
Постійну знижку 3%*

Зареєструйтесь у чат-бот Telegram перейшовши за посиланням

 
*Умови отримання знижки

Натякнути

Ваше ім’я та прізвище
Обов'язкове поле
Ім’я кому натякнути
Обов'язкове поле
Телефон кому натякнути
Обов'язкове поле
Email кому натякнути

Дякуємо!

Ваш натяк відправлено 😉
Очікуйте на подарунок 🎁

Напишіть свій відгук
Оцініть товар

Обов'язкові поля не можуть бути порожніми

Дякуємо!

Увійдіть або зареєструйтеся