Запитайте, які кристали найбільш блискучі, мерехтливі й просто ідеальні, і ми відповімо — каміння Сваровські. І це не лише наша думка. На ювілейній церемонії вручення «Оскар» у 2018 році сцену прикрашало 45 мільйонів каменів Swarovski, які коштували 44 мільйони доларів. Ікона сучасної моди Кайлі Дженнер святкувала 21-й день народження у рожевому комбінезоні, прикрашеному 70 000 кристалами Сваровські, який коштував 8 000 доларів. Періс Хілтон так надихнулася цим зірковим образом, що теж придбала сукню за 9000 доларів. Те, що Swarovski прикрашає всесвітньо відомих зірок і є невід‘ємною частиною Голлівуду, багато говорить про бренд. І тому виникає головне питання: чому кристали Сваровські такі дорогі, особливі та бажані? Ми ретельно вивчили історію успіху ювелірного будинку і готові розповісти вам, як звичайні кристали стали популярніші за діаманти.
Хто такий Сваровські
У 1895 Даніель Сваровські заснував компанію Swarovski з метою створити діамант для кожного. Працюючи майстром на скляній фабриці свого батька в Чехії, він створив і запатентував електричну машину, яка різала кристали з такою точністю, що зробила революцію в ювелірній промисловості. Завдяки дивовижній точності огранювання Swarovski створила найдивовижніші кристали у світі.
Даніель Сваровскі взяв скло і перетворив його на предмет розкоші. Все, до чого торкаються легендарні камені, починає випромінювати високий клас і позачасовий шик. І ця розкіш дійсно доступна кожному, хто бажає сяяти.
У 1930-1960 роках прикраси Сваровські стали синонімом моди та гламуру. Навіть культова сукня, в якій Мерилін Монро заспівала Джону Кеннеді «З днем народження, пане президенте» у 1962 році, була оздоблена блискучими кристалами. Знамениту сукню покривали 2500 каменів, а тому вона неймовірно розкішно виблискувала у світлі прожекторів. У 2016 році її продали за космічну суму — 4,8 мільйона доларів.
Другий вихід Мерилін Монро зі Swarovski був не менш ефектний. Коли голлівудська акторка вперше заспівала «Діаманти — найкращі друзі дівчат» у популярному мюзиклі «Джентльмени віддають перевагу білявкам», на ній були кристали Сваровські.
У 1932 році світ побачив американський фільм «Білява Венера» з Марлен Дітріх, яка носила сукні з легендарними каменями. Після виходу кінострічки почався справжній бум на блиск. Прикраси австрійського бренду почали з‘являтися на червоних доріжках і кіноекранах, започаткувавши епоху блиску та гламуру, яких не бачили в той час.
Історія кристалів Swarovski: хронологія історичних моментів
1895 - 1920 роки
З моменту зародження австрійського бренду і до бурхливих 1920-х років прикраси Swarovski: сережки, каблучки й браслети мали приголомшливий попит у світі моди. У 1911 році Даніелю Сваровські довелося відкрити власну скляну фабрику, щоб задовольнити глобальний попит на продукцію.
1930 - 1990 роки
У повоєнний період ювелірний будинок орієнтувався на голлівудський гламур. Інфлюєнсерами бренду були Одрі Хепберн, Марлен Дітріх і Мерилін Монро.
У 1950-х роках австрійська торгова марка працювала з Коко Шанель, а співпраця з Крістіаном Діором дала дивовижний результат — було створено унікальне оздоблення Aurora Borealis для кристалів Сваровські. Це чудове покриття, що переливається і створює ефект різноколірного блиску, яке нагадує полярне сяйво, і сьогодні використовується в ювелірній справі.
У 1980-х та 1990-х роках прикраси Сваровські продовжували домінувати у світі мистецтва, музики та культури, насамперед завдяки легенді попмузики Майклу Джексону. Знаменита сяюча рукавичка співака була прикрашена сотнями кристалів Сваровські, як і багато його сценічних костюмів, які зараз зберігаються в музеях.
Нове тисячоліття відкрило нову еру для Swarovski, і 2015 року бренд відзначив своє 120-річчя. У тому ж році музична попкоролева Мадонна замовила 2,5 мільйона каменів Сваровські, які прикрашали її костюми під час світового туру «Rebel Heart».
Компанією Swarovski Crystal управляє п'яте покоління членів сім'ї, і вона має глобальне охоплення: близько 2800 магазинів у 170 країнах, понад 27 000 співробітників і дохід близько 2,6 мільярда євро за рік.
Що таке кристали Сваровські
Кристали Swarovski виготовляються з кварцового піску, карбонату калію, соди та інших інгредієнтів, назви яких бренд тримає у секреті. Раніше компанія працювала зі свинцевим склом, але з 2012 року повністю відмовилася від цього компоненту. Ви можете запитати: якщо каблучки Сваровські прикрашає звичайне скло, то чому вони такі популярні й дорогі? Причина — унікальне запатентоване огранювання, що немає аналогів.
Кожен кристал ограновується, отримує спеціальне покриття, полірується до приголомшливого блиску і перевіряється вручну. Камінь Swarovski має 100 однакових граней, а тому демонструє надзвичайне сяйво. Він має високий показник заломлення, тому максимально схожий на діамант.
Чому на логотипі Swarovski зображений лебідь? — Коротка історія
У 1899 році Даніель Сваровські зробив логотипом бренду сніжну квітку — символ Австрії, який використовувався з 1976 до 1988 року. Згодом компанія вирішила провести ребрендинг, і світ побачив культового лебедя.
Логотип Swarovski — символ стилю та вишуканості. Птах-лебідь символізує добро, щасливе життя, вірність, грацію, красу і гордість. Коли два лебеді дивляться один на одного, їх шиї утворюють серце, тому птахи є символами кохання. Компанія Swarovski вибрала цей логотип, оскільки він відображає їхні цінності, є елегантним і символічним.
Чому камені Сваровські такі цінні?
Браслети Swarovski, як і всі інші прикраси австрійської компанії, цінуються за якість. Бренд використовує матеріали преміум-класу, а процес створення каменів надзвичайно складний, адже зробити зі звичайного скла конкурента діаманта — дійсно не проста задача.
Порівняно з іншими скляними аксесуарами, прикраси Swarovski виготовлені із кришталевого скла виняткової якості. Висококласні камені мають однорідну структуру і дивовижну прозорість. Додайте зіркове сяйво і отримаєте найбажаніший кристал у світі.
Яка різниця між фіанітами та каменями Сваровські
По суті, камінь Swarovski — це вдосконалений різновид фіаніту. У своїх зусиллях щодо створення недорогої, але високоякісної альтернативи діамантам австрійський бренд скористався відкриттям кубічного цирконію і почав працювати над тим, щоб зробити його максимально схожим на алмаз.
І йому це вдалося: камені Swarovski мають ідеальне огранювання, що забезпечує максимальний блиск і вогонь. Ограновування Swarovski Pure Brilliance Cut має 57 ідеальних граней, які гарантують фантастичне заломлення світла і блиск, а тому практично не відрізняється від діамантів найвищої якості. Навіть знаменитий діамант круглого огранювання, придуманий Марселем Толковським, за красою та блиском порівнюють з камінням Swarovski.
Як відрізнити справжній кристал Сваровські від підробки?
Перш ніж почати шукати найближчий магазин австрійського бренду по запиту «Swarovski Київ» чи «Купити Сваровські онлайн», дізнаймося, як відрізнити справжнє каміння від підробки. Найпростіший спосіб це зробити — знайти трапецієподібний логотип Swarovski, вигравіюваний лазером усередині каменю. Другий важливий крок — знайти офіційний 16-значний ідентифікаційний код бренду на бирці або наклейці, який можна перевірити онлайн. Якщо лазерного гравіювання і коду немає, перед вами підробка.
Компанія Swarovski досягла успіху не просто так. Вона точно знає, як справити враження на цільову аудиторію і вразити її ексклюзивними прикрасами. І в цьому австрійський бренд дуже схожий з ювелірним українським домом «Столична Ювелірна Фабрика». Надихнувшись більш як столітньою історією Сваровські, українські майстри створюють бездоганні прикраси за доступними цінами, щодня доводячи: Ви можете виглядати як зірка, не витрачаючи для цього космічні кошти. Тож, вибираєте ви каміння Сваровські або ексклюзивні прикраси Столичної Ювелірної Фабрики™ в магазинах України, які працюють для вас у Києві, Дніпрі, Львові, Харкові, Черкасах, Одесі, Вінниці та Івано-Франківську, ви приречені сяяти яскравіше за інших.
Під час підготовки матеріалу було використано інформацію з офіційного сайту компанії swarovski.com
Автор: Ольга Заярнюк