Марафон чорних знижок до -80%. Лише 10 днів

Swarovski: ювелірний бренд, який підкорив світ

Swarovski: ювелірний бренд, який підкорив світ

Запитайте, які кристали найбільш блискучі, мерехтливі й просто ідеальні, і ми відповімо — каміння Сваровські. І це не лише наша думка. На ювілейній церемонії вручення «Оскар» у 2018 році сцену прикрашало 45 мільйонів каменів Swarovski, які коштували 44 мільйони доларів. Ікона сучасної моди Кайлі Дженнер святкувала 21-й день народження у рожевому комбінезоні, прикрашеному 70 000 кристалами Сваровські, який коштував 8 000 доларів. Періс Хілтон так надихнулася цим зірковим образом, що теж придбала сукню за 9000 доларів. Те, що Swarovski прикрашає всесвітньо відомих зірок і є невід‘ємною частиною Голлівуду, багато говорить про бренд. І тому виникає головне питання: чому кристали Сваровські такі дорогі, особливі та бажані? Ми ретельно вивчили історію успіху ювелірного будинку і готові розповісти вам, як звичайні кристали стали популярніші за діаманти.

Хто такий Сваровські

У 1895 Даніель Сваровські заснував компанію Swarovski з метою створити діамант для кожного. Працюючи майстром на скляній фабриці свого батька в Чехії, він створив і запатентував електричну машину, яка різала кристали з такою точністю, що зробила революцію в ювелірній промисловості. Завдяки дивовижній точності огранювання Swarovski створила найдивовижніші кристали у світі.

Даніель Сваровскі взяв скло і перетворив його на предмет розкоші. Все, до чого торкаються легендарні камені, починає випромінювати високий клас і позачасовий шик. І ця розкіш дійсно доступна кожному, хто бажає сяяти.

У 1930-1960 роках прикраси Сваровські стали синонімом моди та гламуру. Навіть культова сукня, в якій Мерилін Монро заспівала Джону Кеннеді «З днем народження, пане президенте» у 1962 році, була оздоблена блискучими кристалами. Знамениту сукню покривали 2500 каменів, а тому вона неймовірно розкішно виблискувала у світлі прожекторів. У 2016 році її продали за космічну суму — 4,8 мільйона доларів.

Другий вихід Мерилін Монро зі Swarovski був не менш ефектний. Коли голлівудська акторка вперше заспівала «Діаманти — найкращі друзі дівчат» у популярному мюзиклі «Джентльмени віддають перевагу білявкам», на ній були кристали Сваровські.

Swarovski: ювелирный бренд, покоривший мир 1

У 1932 році світ побачив американський фільм «Білява Венера» з Марлен Дітріх, яка носила сукні з легендарними каменями. Після виходу кінострічки почався справжній бум на блиск. Прикраси австрійського бренду почали з‘являтися на червоних доріжках і кіноекранах, започаткувавши епоху блиску та гламуру, яких не бачили в той час.

Історія кристалів Swarovski: хронологія історичних моментів

1895 - 1920 роки

З моменту зародження австрійського бренду і до бурхливих 1920-х років прикраси Swarovski: сережки, каблучки й браслети мали приголомшливий попит у світі моди. У 1911 році Даніелю Сваровські довелося відкрити власну скляну фабрику, щоб задовольнити глобальний попит на продукцію.

1930 - 1990 роки

У повоєнний період ювелірний будинок орієнтувався на голлівудський гламур. Інфлюєнсерами бренду були Одрі Хепберн, Марлен Дітріх і Мерилін Монро.

У 1950-х роках австрійська торгова марка працювала з Коко Шанель, а співпраця з Крістіаном Діором дала дивовижний результат — було створено унікальне оздоблення Aurora Borealis для кристалів Сваровські. Це чудове покриття, що переливається і створює ефект різноколірного блиску, яке нагадує полярне сяйво, і сьогодні використовується в ювелірній справі.

У 1980-х та 1990-х роках прикраси Сваровські продовжували домінувати у світі мистецтва, музики та культури, насамперед завдяки легенді попмузики Майклу Джексону. Знаменита сяюча рукавичка співака була прикрашена сотнями кристалів Сваровські, як і багато його сценічних костюмів, які зараз зберігаються в музеях.

Нове тисячоліття відкрило нову еру для Swarovski, і 2015 року бренд відзначив своє 120-річчя. У тому ж році музична попкоролева Мадонна замовила 2,5 мільйона каменів Сваровські, які прикрашали її костюми під час світового туру «Rebel Heart».

Swarovski: ювелирный бренд, покоривший мир 2

Компанією Swarovski Crystal управляє п'яте покоління членів сім'ї, і вона має глобальне охоплення: близько 2800 магазинів у 170 країнах, понад 27 000 співробітників і дохід близько 2,6 мільярда євро за рік.

Що таке кристали Сваровські

Кристали Swarovski виготовляються з кварцового піску, карбонату калію, соди та інших інгредієнтів, назви яких бренд тримає у секреті. Раніше компанія працювала зі свинцевим склом, але з 2012 року повністю відмовилася від цього компоненту. Ви можете запитати: якщо каблучки Сваровські прикрашає звичайне скло, то чому вони такі популярні й дорогі? Причина — унікальне запатентоване огранювання, що немає аналогів.

Кожен кристал ограновується, отримує спеціальне покриття, полірується до приголомшливого блиску і перевіряється вручну. Камінь Swarovski має 100 однакових граней, а тому демонструє надзвичайне сяйво. Він має високий показник заломлення, тому максимально схожий на діамант.

Чому на логотипі Swarovski зображений лебідь? — Коротка історія

У 1899 році Даніель Сваровські зробив логотипом бренду сніжну квітку — символ Австрії, який використовувався з 1976 до 1988 року. Згодом компанія вирішила провести ребрендинг, і світ побачив культового лебедя.

Логотип Swarovski — символ стилю та вишуканості. Птах-лебідь символізує добро, щасливе життя, вірність, грацію, красу і гордість. Коли два лебеді дивляться один на одного, їх шиї утворюють серце, тому птахи є символами кохання. Компанія Swarovski вибрала цей логотип, оскільки він відображає їхні цінності, є елегантним і символічним.

Чому камені Сваровські такі цінні?

Браслети Swarovski, як і всі інші прикраси австрійської компанії, цінуються за якість. Бренд використовує матеріали преміум-класу, а процес створення каменів надзвичайно складний, адже зробити зі звичайного скла конкурента діаманта — дійсно не проста задача.

Swarovski: ювелирный бренд, покоривший мир 3

Порівняно з іншими скляними аксесуарами, прикраси Swarovski виготовлені із кришталевого скла виняткової якості. Висококласні камені мають однорідну структуру і дивовижну прозорість. Додайте зіркове сяйво і отримаєте найбажаніший кристал у світі.

Яка різниця між фіанітами та каменями Сваровські

По суті, камінь Swarovski — це вдосконалений різновид фіаніту. У своїх зусиллях щодо створення недорогої, але високоякісної альтернативи діамантам австрійський бренд скористався відкриттям кубічного цирконію і почав працювати над тим, щоб зробити його максимально схожим на алмаз.

І йому це вдалося: камені Swarovski мають ідеальне огранювання, що забезпечує максимальний блиск і вогонь. Ограновування Swarovski Pure Brilliance Cut має 57 ідеальних граней, які гарантують фантастичне заломлення світла і блиск, а тому практично не відрізняється від діамантів найвищої якості. Навіть знаменитий діамант круглого огранювання, придуманий Марселем Толковським, за красою та блиском порівнюють з камінням Swarovski.

Як відрізнити справжній кристал Сваровські від підробки?

Перш ніж почати шукати найближчий магазин австрійського бренду по запиту «Swarovski Київ» чи «Купити Сваровські онлайн», дізнаймося, як відрізнити справжнє каміння від підробки. Найпростіший спосіб це зробити — знайти трапецієподібний логотип Swarovski, вигравіюваний лазером усередині каменю. Другий важливий крок — знайти офіційний 16-значний ідентифікаційний код бренду на бирці або наклейці, який можна перевірити онлайн. Якщо лазерного гравіювання і коду немає, перед вами підробка.

Swarovski: ювелирный бренд, покоривший мир 4

Компанія Swarovski досягла успіху не просто так. Вона точно знає, як справити враження на цільову аудиторію і вразити її ексклюзивними прикрасами. І в цьому австрійський бренд дуже схожий з ювелірним українським домом «Столична Ювелірна Фабрика». Надихнувшись більш як столітньою історією Сваровські, українські майстри створюють бездоганні прикраси за доступними цінами, щодня доводячи: Ви можете виглядати як зірка, не витрачаючи для цього космічні кошти. Тож, вибираєте ви каміння Сваровські або ексклюзивні прикраси Столичної Ювелірної Фабрики™ в магазинах України, які працюють для вас у Києві, Дніпрі, Львові, Харкові, Черкасах, Одесі, Вінниці та Івано-Франківську, ви приречені сяяти яскравіше за інших.

Під час підготовки матеріалу було використано інформацію з офіційного сайту компанії swarovski.com

Автор: Ольга Заярнюк

Угода про використання конфіденційної інформації

1. ВИКОРИСТАННЯ САЙТУ

1.1. Сайт https://stolychnashop.com.ua (далі – Сайт) містить об'єкти інтелектуальної власності (зокрема, об'єкти авторського права, знаки для товарів та послуг): фотографії, відеоматеріали, графічні зображення, музикальні, звукові твори.

1.2. Власник та/або Ліцензіат Торгової марки та Сайту https://stolychnashop.com.ua (далі – Власник) дозволяє вам переглядати та завантажувати матеріали цього сайту тільки для особистого некомерційного використання, за умови збереження вами всієї інформації про авторське право та інших відомостей про право власності, що містяться у матеріалах та будь-яких їх копіях. Забороняється змінювати матеріали цього Сайту, а також розповсюджувати чи демонструвати їх у будь-якому вигляді або використовувати їх будь-яким іншим чином для суспільних чи комерційних цілей. Будь-яке використання матеріалів Сайту не допускається без посилання на Сайт.

1.3. Користувач Сайту, якому не виповнилось 18 років, повинен отримати згоду батьків або його законних представників на оформлення замовлення товару. Якщо батьки або законні представники користувача Сайту не згодні з будь-якою умовою Угоди користувача, користувач Сайту зобов'язаний відмовитись від оформлення замовлення товару.

1.4. Власник, у будь-який час та без повідомлення, може вносити зміни у матеріали та послуги, що надаються на цьому Сайті, а також у згадані в них продукти та ціни.

1.5. Власник за жодних обставин не несе відповідальності за будь-яку шкоду (включаючи, але не обмежуючись, збитки від втрати прибутку, даних чи від припинення ділової активності), яка виникає внаслідок використання, неможливості використання або результатів використання цього Сайту.

1.6. Реєструючись на Сайті, ви погоджуєтесь надати достовірну та точну інформацію про себе та свої контактні дані.

У результаті реєстрації ви отримуєте логін та пароль, за безпеку яких ви несете відповідальність. Ви також несете відповідальність за всі дії під вашим логіном та паролем на Сайті. У випадку втрати реєстраційних даних ви зобов'язуєтесь повідомити нам про це.

1.7. Звертаючись до нас або лишаючи повідомлення на Сайті, ви відповідаєте за те, що таке повідомлення не є незаконним, шкідливим, загрозливим, наклепницьким, не ображає моральність, не порушує авторські права, не пропагує ненависть та/або дискримінацію людей за расовими, етнічними, статевими, релігійними, соціальними ознаками, не містить образ на адресу конкретних осіб чи організацій, а також жодним іншим чином не порушує чинне законодавство України. Ви згодні, що будь-яке ваше повідомлення Сайт може видаляти без вашої на те згоди, а також безкоштовно використовувати на свій розсуд.

Власник не несе відповідальності за будь-яку інформацію, розміщену користувачами Сайту.

1.8. Користувач Сайту згоден з тим, що він несе повну особисту відповідальність за порушення даної Угоди користувача. Користувач зобов'язується відшкодувати будь-які збитки, що виникають в результаті порушення Угоди користувача.

1.9. З моменту порушення користувачем умов цієї Угоди, всі замовлення цього Користувача вважатимуться скасованими.

1.10. Користувач, який використовує інформаційні ресурси Сайту, є таким, що ознайомився та приймає умови цієї Угоди.


Напишіть свій відгук
Оцініть товар

Обов'язкові поля не можуть бути порожніми

Ви дійсно хочете видалити відгук?
повідомити про наявність

Введіть свію електронну пошту і ми вас повідомимо, коли товар з'явиться в наявності

Повідомлення про наявність товару прийде на ел. пошту

Швидке замовлення

Залиште свої дані, ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Отримайте додатково
знижки за промокодом

Зареєструйтесь у чат-бот Telegram перейшовши за посиланням

 
*Умови отримання знижки

Натякнути

Ваше ім’я та прізвище
Обов'язкове поле
Ім’я кому натякнути
Обов'язкове поле
Телефон кому натякнути
Обов'язкове поле
Email кому натякнути

Дякуємо!

Ваш натяк відправлено 😉
Очікуйте на подарунок 🎁

Кошик
Товари у кошику не вважаються зарезервованими
лоадер Перевіряємо наявність всіх товарів
Кошик

Ваш кошик порожній

Обрати упаковку
Ліміт корзини

На жаль, в корзину більше 4-х товарів не поміщається. Але їх можна додати в обране!

Увійдіть або зареєструйтеся