Умови гарантійного обслуговування

Правила догляду за ювелірними виробами

Щоб зберегти первинний зовнішній вигляд ювелірного виробу, слід дотримуватися правил використання та догляду за прикрасами, а саме:

  • Уникати необережного і неправильного використання ювелірних виробів, різних механічних пошкоджень виробу або вставок.
  • Виключити контакт виробів з кислотами або лугами, в тому числі з засобами для чищення або миючими засобами.
  • Не допускати взаємодії поверхні виробу з речовинами, які містять хлор, йод, ртуть, сірку і їх з'єднання. Увага(!): ці речовини можуть входити до складу косметичних засобів або бути присутніми у воді басейну.
  • Уникати контакту виробу з розчинниками. Наприклад, рідина для зняття лаку, засіб для видалення плям. Розчинники можуть містити деякі миючі засоби.
  • Не допускати впливу відкритого вогню, високих, низьких або швидкозмінних температур на вставки і на сам виріб (сауна, солярій).
  • Уникати попадання фарбувальних засобів на прикрасу.
  • Категорично уникати дії абразивних речовин і матеріалів, наприклад: пилочка для нігтів, побутові миючі засоби, зубна паста.
  • Перешкоджати дії випромінювань (рентгенівського, радіоактивного або ультрафіолетового).
  • Не допускати контакту з іншими хімічними речовинами, які можуть нашкодити виробу.
  • Уникати контакту з водою - правило відноситься до золотих годинників.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на ювелірні прикраси, якщо були порушені умови використання та догляду за прикрасами:

  • Вироби піддавалися механічних пошкоджень, внаслідок спеціальних або випадкових дій покупця.
  • Прикраси були пошкоджені через неакуратне використання або застосування не за призначенням.
  • Мають пошкодження, викликані порушенням правил догляду за ювелірними прикрасами.
  • Ремонтувалися самостійно покупцем або ювеліром.
  • Прикраса було пошкоджено внаслідок втрати вставок.
  • Вироби були пошкоджені в результаті інших зовнішніх впливів.

Умови гарантійного обслуговування:

  • Ремонт ювелірних виробів здійснюється протягом 14 днів з моменту доставки на фабрику, де знаходиться виробництво, або довше (до 30 днів) за згодою покупця (згідно зі ст. 8 п. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»). Підпис власника виробу в квитанції свідчить про згоду покупця на ремонт тривалістю до 30 днів.
  • Покупець згоден, що всі пошкодження і дефекти, які можуть бути виявлені в виробі під час ремонту, виникли до прийому виробу на ремонт.
  • Фабрика залишає за собою право за результатами огляду виробу не приймати його, якщо при огляді були виявлені спроби самостійного ремонту або пошкоджень, що виникли з вини покупця.
  • Своїм підписом на заяві гарантійного ремонту покупець погоджується з максимально можливим терміном гарантійного ремонту, якщо пошкодження виробу сталося не з вини виробника.
  • При випадковому характері заявленого дефекту, початком робіт по його усуненню вважається перший день після доставки на виробництво.
  • Гарантійне обслуговування здійснюється за наявності чека і паспорту ювелірного виробу (бирки).
  • Гарантія не поширюється на дефекти, які виникли в результаті недбалого використання або використання не за призначенням, без правил догляду за ювелірними прикрасами.
  • Виробник не несе відповідальності за втрату дорогоцінних і напівкоштовних каменів покупцем при механічних пошкодженнях виробу, але може здійснити ремонт (закріпити вставку дорогоцінного або напівдорогоцінного каміння у виробі, при наявності вставки у покупця).
  • Для отримання виробу з ремонту, особі, яка здавала виріб в ремонт, при собі обов'язково слід мати квитанцію про прийом виробу на сервісне обслуговування. У разі втрати такої квитанції, видача виробу буде проводитися при пред'явленні паспорта особи, яка здавала виріб і письмової заяви.