Відповіді на питання клієнтів

Доставка й оплата

Питання: Чи можна обміняти срібло?
Відповідь: Ви можете обміняти срібні вироби на прикраси зі срібла виробництва Столичної Ювелірної Фабрики™. Деталі дізнавайтеся у продавців або за телефоном гарячої лінії 0-800-300-585.

Питання: Що таке «ювелірний обмін» та як обміняти золото?
Відповідь: Ви можете обміняти неактуальні чи зламані прикраси на нові вироби Столичної Ювелірної Фабрики™.
Для обміну вам знадобиться золото, вага якого дорівнює вазі обраної прикраси (з урахуванням втрат під час переплавлення). Після чого ціна нового виробу для вас буде становити лише вартість роботи майстра.
Уточнити деталі можна за номером гарячої лінії 0-800-300-585 або в будь-якому магазині Столичної Ювелірної Фабрики™.

Питання: Чи є у вас накопичувальна система знижок?
Відповідь: Ми пропонуємо більш вигідну систему знижок, ніж накопичувальна. Після здійснення покупки ви можете оцінити обслуговування та отримати за це знижку 250 грн на наступне замовлення. Крім того, ми надаємо знижку 5% до дня народження.

Питання: Скільки часу діє подарунковий сертифікат?
Відповідь: Сертифікат діє протягом одного року після покупки.

Питання: Чи можу я оплатити замовлення за кордоном і вказати одержувача в Україні?
Відповідь: Так звісно. Після підтвердження замовлення менеджер уточнить адресу доставки та контактні дані одержувача. Оплатити покупку можна в інтернет-магазині.

Питання: Чи можна замовити доставку прикрас за кордон? Як купити виріб, перебуваючи за межами України?
Відповідь: Ми можемо надіслати прикраси до будь-якої країни світу за умови оформлення замовлення в інтернет-магазині зі 100% передоплатою.

Питання: Скільки триває доставка замовлення, оформленого на в інтернет-магазині?
Відповідь: Відправлення здійснюється того ж дня, коли замовлення було оплачене. Протягом 1-3 днів прикраса буде доставлена до пункту самовивозу або відділення Нової пошти.

Питання: Як можна дізнатися дату доставки оплаченої прикраси?
Відповідь: Одразу після оплати замовлення ми відправляємо вам товарно-транспортну накладну, за якою можна відстежити його переміщення на карті. Також ви отримаєте SMS-повідомлення зі статусом замовлення. Як правило, доставка здійснюється протягом 1-3 робочих днів.

Питання: На який термін бронюється прикраса у разі вибору доставки в один із магазинів?
Відповідь: Термін резерву становить 5 днів.

Питання: Скільки коштуватиме кур'єрська доставка Нової Пошти?
Відповідь: У нас діє безкоштовна доставка Новою Поштою у випадку замовлення на суму від 1500 грн. Якщо вартість виробу менша, доставку оплачує покупець за тарифами перевізника – 130 грн.

Питання: Чи можна оплатити замовлення або здійснити передоплату за допомогою картки?
Відповідь: Ви можете вибрати будь-який зручний спосіб оплати із запропонованих нижче.


У пунктах видачі:


  • Готівкою;
  • Банківською карткою;
  • «Миттєва розстрочка» від ПриватБанку;
  • За допомогою ювелірного обміну (наші прикраси в обмін на ваше золото), за умови оплати за роботу;
  • «Оплата частинами» від МоноБанку;
  • Сертифікат Столичної Ювелірної Фабрики™.

Онлайн:


  • Банківською карткою через платіжну систему Liqpay;
  • «Оплата частинами» від ПриватБанку;
  • «Миттєва розстрочка» від ПриватБанку;
  • «Оплата частинами» від МоноБанку;
  • «Плати пізніше».

Питання: Після оформлення замовлення на сайті я обрав оплату за допомогою картки Visa/MasterCard, але форма оплати не відкрилася. Чому?
Відповідь: Можливо, для вашої картки встановлений ліміт для оплати в інтернеті. Щоб усунути обмеження, зверніться до консультантів банку.

Питання: Чи можна частково оплатити вартість прикраси одразу, а на суму, яка залишилася, оформити кредит або розстрочку?
Відповідь: Так. Ви можете повністю або частково оплатити покупку будь-яким зручним способом: готівкою, карткою, оформити кредит, розстрочку або оплату частинами, а також скористатися послугою ювелірного обміну.

Питання: Чи можна оплатити прикрасу під час отримання на пошті?
Відповідь: Ні, на відділення ми надсилаємо замовлення лише після 100% передоплати.

Питання: Що значить «Доставка замовлення за 3 дні»? Чи потрібно за це доплачувати?
Відповідь: «Доставка замовлення за три дні» - це зручний сервіс, за допомогою якого можна замовити: вподобаний виріб, якщо його немає в наявності в найближчому магазині, виріб потрібного розміру, виріб зі вставкою іншого кольору, виріб іншого кольорі металу (якщо таке є в асортименті). Звертаємо Вашу увагу на те, що замовлення можна здійснити з урахуванням наявних в асортименті прикрас. Індивідуальне замовлення ми не приймаємо, оскільки фабричне виробництво - це серійне виробництво ювелірних прикрас. Дана послуга дозволяє повністю задовольнити потреби покупця, оскільки наша місія полягає в тому, щоб наш клієнт був абсолютно задоволений покупкою і повертався до нас знову і знову. Для оформлення «Доставка замовлення за 3 дні» Вам необхідно просто звернутися до продавця магазину Столичної Ювелірної Фабрики™ або здійснити замовлення за номером гарячої лінії 0 800 300 585 (дзвінки безкоштовні). Через 3 дні замовлений виріб буде в тому магазині, де Ви оформили замовлення, або ж в пункті видачі (якщо Ви замовили за номером гарячої лінії). Ця послуга не вимагає додаткових доплат і є безкоштовною.

Питання: Якими кредитними картами можна розплатитися в інтернет-магазині Столичної Ювелірної Фабрики™?
Відповідь: Ми приймаємо до оплати:
Кредитные карты

Питання: Які способи оплати доступні в інтернет-магазині?
Відповідь:

  • Оплата банківською карткою за допомогою сервісу LiqPay
  • Оплата готівкою в пункті самовивозу
  • Миттєва розстрочка
  • Оплата частинами

Питання: Чи є можливість купити прикрасу в кредит?
Відповідь: Так є. Даний спосіб оплати доступний в будь-якому з фірмових магазинів Столичної Ювелірної Фабрики™. Дана послуга надається нашим банком-партнером - ПриватБанком. Деталі та умови надання кредиту необхідно уточнювати у продавця-консультанта.

Питання: Чи необхідно вносити передоплату при самовивозі прикраси з магазину?
Відповідь: Ні, в цьому немає ніякої необхідності. Товар оплачується на місці. Вам необхідно оформити замовлення на сайті й оплатити його в пункті самовивозу, який Ви обрали при оформленні замовлення.

Питання: Який вид доставки можливий при оформленні замовлення в інтернет-магазині?
Відповідь:

  • доставка Новою Поштою за умови оплати замовлення банківською картою
  • самовивіз із пункту видачі

Гарантія та сервісне обслуговування

Питання: Що може підтвердити якість ювелірних виробів?
Відповідь: Столична Ювелірна Фабрика™ надає безстрокову гарантію на всі куплені прикраси. Ми впевнені у бездоганній якості виробів, кожен із яких проходить державну пробірну палату та подвійний контроль якості. Купуючи прикраси з великими діамантами, ви отримуєте також сертифікат GIA, який підтверджує справжність каменя.

Питання: Чи існує послуга ремонту ювелірних виробів? Які терміни виконання робіт?
Відповідь: Столична Ювелірна Фабрика™ пропонує лише гарантійний ремонт придбаних прикрас. Як правило, ремонт триває до 30 робочих днів.

Питання: Чи є у вас ювелірні майстерні? Або ремонт можливий лише на виробництві?
Відповідь:Ми здійснюємо лише гарантійне обслуговування наших прикрас на виробництві.

Питання: Чи є у вас гарантія на прикраси?
Відповідь: Так. Столична Ювелірна Фабрика™ надає безстрокову гарантію на всі куплені прикраси. Ми впевнені у бездоганній якості виробів, кожен із яких проходить державну пробірну палату та подвійний контроль якості.

Питання: Чи можна обміняти прикраси протягом 14 днів після покупки?
Відповідь: Ми намагаємось завжди йти назустріч нашому покупцю. Незважаючи на те, що, згідно з законодавством, ювелірні вироби поверненню та обміну не підлягають, ми розглядаємо можливість обміну придбаної прикраси протягом 14 днів з моменту покупки. Для обміну ви можете обрати будь-який інший виріб, ціна якого дорівнює або вища, ніж купленого раніше (у випадку більшої вартості здійснюється доплата). Для обміну необхідно надати чек та бирку. Щоб отримати додаткову інформацію, телефонуйте за номером гарячої лінії 0-800-300-585.

Питання: Якщо замовлена каблучка не підійшла за розміром, чи можна її обміняти?
Відповідь: Ми намагаємось завжди йти назустріч нашому покупцю. Незважаючи на те, що згідно з законодавством, ювелірні вироби поверненню та обміну не підлягають, ми готові обміняти придбану прикрасу на таку ж іншого розміру протягом 14 днів з моменту покупки. Для цього необхідно надати чек та бирку. Щоб отримати додаткову інформацію, телефонуйте за номером гарячої лінії 0-800-300-585. Ви зможете обміняти каблучку на потрібний вам розмір, якщо такий буде в наявності. Також можна обрати будь-який інший виріб з такою ж вартістю або дорожчий (із доплатою).

Питання: Що значить безстрокова гарантія?
Відповідь: Ми прагнемо до високих стандартів обслуговування і беремо краще із світового досвіду. Для наших покупців гарантія є безстроковою, тобто не має кінцевого терміну дії. Єдина умова - необхідність зберегти чек та бирку виробу.

Питання: Чистка прикрас - це безкоштовна послуга?
Відповідь: Чистка прикрас виробництва Столичної Ювелірної Фабрики™ є безкоштовною. Просто зберігайте чек й бирку прикраси.

Питання: Яка кількість разів можна здавати прикраси на чистку безкоштовно?
Відповідь: Необмежену кількість разів.

Питання: Чи можливо повернути виріб, якщо він не підійшов?
Відповідь: На жаль, відповідно до закону України «Про захист прав споживачів», а саме ст. 9 п.1, це не можливо. Ювелірні вироби входять в перелік непродовольчих товарів, які не підлягають поверненню та обміну. Це закріплено в постанові Кабінету міністрів України від 19 березня 1994 р. №172 (Додаток №3). Інші твердження є прямим порушенням закону.

Питання: Де знаходиться виробництво виробів Столичної Ювелірної Фабрики™?
Відповідь: Вироби Столичної Ювелірної Фабрики™ виробляються в Києві.

Питання: Що значить «професійна чистка прикрас»?
Відповідь: Домашня чистка або чистка у ювеліра ніколи не дасть того результату, який досягається на професійному промисловому обладнанні. Після чистки прикраса стає як нова. Виробу повертається первісний блиск.

На фабриці виконується чистка ювелірних прикрас за допомогою ультразвукових ванн та парогенератора.

Ультразвукова ванна. Ультразвукова чистка ювелірних виробів - це високотехнологічна процедура, яка прибирає забруднення з поверхні виробу. Резервуар приладу наповнений водою. Повітряні бульбашки, що утворюються в ній під впливом ультразвуку частотою більше 18 кілогерц (18000 коливань в секунду), лопаються і створюють тиск на занурений в рідину предмет. Бульбашки діють подібно маленьким вибухам, цей сильний вплив і очищає об'єкт. Ультразвук швидко видаляє бруд з виробів навіть з важкодоступних місць, таких як порожнини і отвори, глибоко проникаючи в пори.

Очищення в ультразвукових ваннах займає кілька хвилин. Крім того, ультразвук забезпечує дбайливе очищення, запобігаючи механічним пошкодженням, наприклад, подряпинам.

Ультразвуковая ванна

Парогенератор. Парогенератор - це спеціальний апарат, який призначений для виробництва водяної пари з тиском в кілька разів вище атмосферного. Вода в пристрої подається в котел парогенератора, наповнюючи його до тих пір, поки рівень води не покриє певну частину встановлених в котлі електронагрівальних елементів. Після цього через воду починає проходити струм. Це викликає закипання тперетворення дотичної з нагрівачами води в пар. Парогенератор виробляє насичений пар під тиском 6 бар, що дуже важливо для швидкої і ретельної чистки. Парогенератор видаляє всі органічні та неорганічні забруднення в найвіддаленіших місцях. Також парогенератор використовується для чищення будь-якого ювелірного виробу без обмеження і він видаляє навіть найскладніші плями на прикрасі.

Парогенератор

Питання: Як часто необхідно проводити чистку ювелірного виробу?
Відповідь: Всі ювелірні вироби рекомендується раз на рік віддавати для профілактики на професійну очистку.

Питання про прикраси

Питання: Від чого залежить колір золота?
Відповідь: Прикраси у Столичній Ювелірній Фабриці™ виготовляються в трьох кольорах золота: червоному, жовтому та білому. Золото 585-ої проби складається з 58,5% золота та 41.5% лігатури (додаткових металів у сплаві). Саме від лігатури залежить колір: для отримання червоного золота використовується переважно мідь, для жовтого – цинк та срібло, для білого – паладій та нікель.

Питання: Чи можуть прикраси із золота або срібла потемнішати? Чи використовуються додаткові покриття?
Відповідь: Срібло – коштовний метал, який піддається окисленню. Саме тому всі срібні вироби ми покриваємо шаром родію, який допомагає зберегти біле сяйво. Родоване покриття використовується також для прикрас із білого золота: воно посилює блиск та захищає поверхню від пошкоджень.

Питання: Яка проба у золотих та срібних виробів?
Відповідь: Прикраси виготовляються із золота 585-ої проби та срібла 925-ої проби.

Питання: Чи можна купити обручки великого розміру?
Відповідь: В описі кожної каблучки вказані доступні розміри. Також у нас є розділ «Вироби на замовлення», прикраси з якого можна замовити у потрібному розмірі.

Питання: Чи є зі зворотного боку хрестиків гравіювання «Спаси та Збережи»?
Відповідь: Наявність напису залежить від моделі. Як правило, якщо на зворотному боці хрестика є гравіювання «Спаси та Збережи» або молитва, у каталозі є фото виробу з двох боків. Для уточнення інформації щодо конкретного артикулу, зв'яжіться з нами за номером гарячої лінії 0-800-300-585.

Питання: Як зрозуміти, яка вага ланцюжка підходить для хрестика чи кулона?
Відповідь: Вага підвіски повинна бути вдвічі меншою за вагу ланцюжка. Існують плетіння, для яких підвіска не призначена за фізичними властивостями чи стилістикою. Якщо ви маєте питання щодо конкретного артикулу, зв'яжіться з нами за номером гарячої лінії 0-800-300-585.

Питання: Як визначити розмір обручки?
Відповідь: Розмір каблучки – це його діаметр, виміряний за внутрішнім краєм. Наприклад, розмір каблучки 20 означає, що його внутрішній діаметр дорівнює 20 мм або 2 см. Найпростіший спосіб дізнатися свій розмір – це виміряти за допомогою лінійки діаметр прикраси, яку ви вже носите на пальці. Також визначити розмір обручки можна в будь-якому ювелірному магазині або самостійно за інструкцією.

Питання: Як визначити розмір ланцюжка?
Відповідь: Розмір ланцюжка підбирається з урахуванням візуального ефекту, який ви хотіли б отримати. Оберніть нитку навколо шиї, зафіксуйте точку, яка виступатиме найнижчою межею ланцюжка. Виміряйте отриману довжину за допомогою лінійки, додайте 5 см для застібки та вільної посадки.
У нашому асортименті ви знайдете ланцюжки різної довжини: оберіть той розмір, який максимально наближається до цифри, яку ви отримали шляхом вимірювання. Універсальний варіант – ланцюжки, довжину яких легко змінити за допомогою застібки з додатковими ланками. Таким чином ви зможете змінювати довжину відповідно до вподобань та настрою! Для допомоги у виборі довжини прикраси, зв'яжіться з нами за номером гарячої лінії 0-800-300-585.

Питання: Як визначити розмір браслета?
Відповідь: Розмір браслета дізнатися дуже просто: оберніть зап'ястя ниткою, а потім прикладіть її до лінійки. До довжини нитки додайте один або півтора сантиметри (якщо хочете, щоб браслет сидів трохи вільніше). Це й буде ваш розмір.

Питання: У яких випадках слід знімати прикраси?
Відповідь: Купуючи прикраси з коштовних металів, варто знати певні правила. Щоб виріб не деформувався, а на поверхні не з'являлися подряпини, слід уникати взаємодії прикрас із агресивними хімічними складами. Зберігати прикраси потрібно окремо одна від одної. Не варто надягати їх під час перенесення важких предметів та під час занять спортом. Прикраси потрібно знімати перед відвідуванням спортзалу, басейну, сауни. На ювелірні вироби негативно впливає солона вода.

Питання: Як отримати всю інформацію про виріб і коштовне каміння на ньому?
Відповідь: Отримати детальну інформацію про прикрасу та коштовне каміння ви можете, звернувшись на гарячу лінію 0-800-300-585. Також уся інформація розміщується в паспорті виробу, розшифрувати який вам допоможе оператор кол-центру або продавець-консультант у магазині.

Питання: Чи можна зробити гравіювання на обручках?
Відповідь: Ми можемо нанести будь-який напис на обручки та інші вироби Столичної Ювелірної Фабрики™, дизайн яких дозволяє зробити гравіювання.

Питання: Чи потрібно доглядати за ювелірними виробами?
Відповідь: Для правильного догляду за прикрасами існують спеціальні засоби. Зберігати вироби потрібно окремо один від одного, уникати потрапляння на них хімічних сполук, а також не носити прикраси під час переміщення важких предметів та під час занять спортом. Прикраси необхідно знімати перед відвідуванням спортивного залу, басейну, сауни. На ювелірні вироби негативно впливає солона вода.

Загальне

Питання: Як формуються ціни на прикраси з коштовним камінням?
Відповідь: Вартість залежить від характеристик каменя: чим вони вищі, тим дорожчою буде прикраса.

Питання: Чи діють знижки на ювелірні вироби в інтернет-магазині?
Відповідь: Ознайомитись із актуальними знижками й акціями можна у відповідних розділах.

Питання: На які товари діють знижки?
Відповідь: Побачити список акційних товарів можна у відповідному розділі.

Питання: Як дізнатися, до якого числа діють акції в інтернет-магазині?
Відповідь: Більш детально ви можете ознайомитись із пропозиціями у розділі Акції або звернутись на безкоштовну гарячу лінію 0-800-300-585.

Питання: Чи надаєте ви додаткові знижки на день народження?
Відповідь: Так! Ми хочемо зробити подарунок до вашого свята. Реєструйтеся в чат-боті у Вайбер або Телеграм, і ви можете отримати знижку до дня народження.

Питання: Де можна побачити весь асортимент Столичної Ювелірної Фабрики™?
Відповідь: Асортимент кожного магазину різний. Найбільш широкий вибір прикрас представлений у каталозі інтернет-магазину. Уточнити наявність та забронювати вироби для приміряння ви можете за номером гарячої лінії 0800-300-585.

Питання: Чи можна виготовити ювелірний виріб на замовлення?
Відповідь: Ви можете замовити виготовлення прикрас із розділу «Вироби на замовлення».

Питання: Чи можна виготовити прикрасу за персональним ескізом?
Відповідь: Столична Ювелірна Фабрика™ має велике виробництво, яке не передбачає виготовлення окремих прикрас за індивідуальними параметрами. Але ми впевнені, що серед наших виробів ви обов'язково знайдете те, що вам до вподоби. Щоб підібрати прикрасу відповідно до ваших побажань, зверніться до консультантів за телефоном 0-800-300-585 або в онлайн-чаті.
Якщо у вас є золотий лом, з якого ви планували виготовити прикрасу, пропонуємо скористатися послугою ювелірного обміну.

Питання: Чи йде брендове пакування в комплекті з прикрасою, замовленою через інтернет-магазин?
Відповідь: У разі оформлення покупки через інтернет-магазин ви отримуєте ювелірний виріб у фірмовому впакуванні Столичної Ювелірної Фабрики™ з усіма супровідними документами.

Питання: Де виготовляються прикраси?
Відповідь: Прикраси випускаються на виробництві Столичної Ювелірної Фабрики™, яке розташоване в Києві.

Питання: Яке походження каменів?
Відповідь: Усі ювелірні камені, які використовуються нами для виготовлення прикрас, купуються на світових ювелірних біржах та відповідають найвищим стандартам якості.

Питання: Чи можна замовити прикрасу з асортименту одного з магазинів, якщо її не вдалося знайти в інтернет-каталозі?
Відповідь: Так. Ви можете звернутися за телефоном 0-800-300-585 або написати в онлайн-чат: досвідчені консультанти допоможуть оформити замовлення вподобаного виробу.


Категорії товарів, які шукають користувачі:

діаманти, золоті каблучки, обручки, каблучки зі смарагдами, сережки каффи, сережки конго, срібні каблучки, срібні сережки, срібні ланцюжки, чоловічі браслети, браслети з перлами
Новий пароль
Угода про використання конфіденційної інформації

Я, Користувач сайту «Столична ювелірна фабрика», діючи добровільно, законно, усвідомлено, маючи всі необхідні права та повноваження, виступаючи суб’єктом персональних даних та відповідно до вимог чинного законодавства України у сфері захисту персональних даних, надаю команді Компанії «Столична ювелірна фабрика», Володільцю персональних даних, згоду та дозвіл на обробку, збір, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання та поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення персональних даних, у тому числі конфіденційної інформації про моє ПІБ, адресу, номеру телефону, адресу електронної пошти, та будь-яких інших персональних даних, добровільно наданих Користувачем, ір-адреси, з яких здійснюється доступ до сайту, інші дані, що фіксуються та містяться у електронно-обчислювальних системах, що обслуговують сайт), відповідно до п. 6 ст. 6 та п.1.1. ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних» з метою ідентифікації, аутентифікації, авторизації Користувача, для надання Користувачеві послуг, в тому числі: інформування Користувача стосовно послуг сайту, послуг та продукції «Столичної ювелірної фабрики», надання відповідей на запити та повідомлення Користувача, надсилання Користувачу інформаційних та рекламно-маркетингових матеріалів, комерційних пропозицій, таргетингу інформаційних та/або рекламно-маркетингових матеріалів, проведення статистичних досліджень, перевірки, дослідження та аналізу даних, удосконалення послуг сайту, послуг та продукції Компанії, розробки та впровадження нових послуг та продукції, планування, прогнозування, моніторингу та контролю, реалізації переддоговірних, договірних, позадоговірних, комерційних, цивільних, господарських та інших відносин, прав та зобов’язань, що виникають або можуть виникнути між Користувачем та Компанією «Столична ювелірна фабрика» на момент надання цієї згоди та/або можуть виникнути в майбутньому, або у зв'язку із такими відносинами, правами та зобов’язаннями, а так само з метою використання при захисті прав та інтересів розповсюджувачів продукції «Столична ювелірна фабрика», виконання дій та процедур, що необхідні для належного функціонування сайту. Користувач розуміє, усвідомлює та погоджується, що обробка його персональних даних починається з моменту реєстрації Користувача на сайті та/або з моменту проставлення відмітки про надання згоди на обробку персональних даних Користувача, а також що обробка даних (в тому числі – їх збір, одержання, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення, зміна/оновлення, блокування, знеособлення, знищення, передача чи надання доступу третім особам без додаткового повідомлення, включаючи передачу органам державної влади та самоврядування у встановлених законодавством випадках. Згідно з Законом України «Про захист персональних даних», Користувач має право:

• знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;

• отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані;

• на доступ до своїх персональних даних;

o отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються його персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних;пред’являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних;

o пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;

o на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;

o звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого ВР з прав людини або до суду;

o застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;

o вносити застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;

o відкликати згоду на обробку персональних даних;

o знати механізм автоматичної обробки персональних даних;

o на захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки.

Ця згода діє безстроково. Користувач має право відкликати або змінити дану згоду шляхом направлення письмового повідомлення не менше ніж за 90 (дев'яносто) днів до передбачуваної дати відкликання/зміни цієї згоди на юридичну адресу Компанії або на електронну адресу. Відкликання/зміна згоди не матиме зворотної сили щодо персональних даних, що пройшли обробку до вступу в силу такого відкликання/зміни. Компанія «Столична ювелірна фабрика» вживає усіх необхідних заходів для захисту персональних даних Користувача відповідно до чинного законодавства у сфері захисту персональних даних.

вхід
Забули пароль?

Ми відправили на пошту

лист з інструкцією відновлення паролю

Реєстрація
Кошик товарів Дякуємо за Ваш вибір!
Ліміт корзини

На жаль, в корзину більше 4-х товарів не поміщаєтся. Але їх можна додати в обране!

Ви дійсно хочете видалити відгук?
Передзвоніть мені

Залиште свої дані, ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Дякую за звернення, наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом

повідомити про наявність

Введіть свію електронну пошту і ми вас повідомимо, коли товар з'явиться в наявності

Дякуємо!

Повідомлення про наявність товару прийде на ел. пошту

Швидке замовлення

Залиште свої дані, ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.